[metaslider id=11287] Szkolenie z reklamy w Google – dzień pierwszy, poziom podstawowy i średniozaawansowany | SEO Blog

Szkolenie z reklamy w Google – dzień pierwszy, poziom podstawowy i średniozaawansowany

Jak pisałem 15 lutego (czytaj) zapisałem się na szkolenie z reklamy w Google organizowane przez firmę MaxRoy.com w Warszawie 24-25 marca.

W związku z tym, iż wcześniej co nieco pisałem o tym szkoleniu, a o jego szczegółach możesz przeczytać klikając tutaj nie będę opisywał dokładnie co na dzisiejszym szkoleniu było, a po prostu napiszę swoje wrażenia z niego.

W kwestiach organizacyjnych nie mam żadnych uwag. Miejsce szkolenia w porządku z możliwością zjedzenia obiadu na miejscu (nie w cenie jednak za 15zl można było zjeść). Sala wykładowa z dużą ilością miejsc. Wszystkie wykłady odbywały się niebywale punktualnie, a wykładowcy byli bardzo życzliwi. Organizatorzy odpowiadali na pytania podczas wykładów, podczas przerw indywidualnie jeśli zaszła taka potrzeba oraz pod koniec dnia podczas 30 minutowej sesji „Pytania i odpowiedzi”.

Teraz przejdźmy do wiedzy przekazywanej podczas wykładów. Nie jestem zaawansowanym użytkownikiem Google Adwords (robiłem kilka kampanii i kilka zł tam wydałem) jednak coś tam wiedziałem i nie sądziłem, że pierwszego dnia dowiem się aż tylu ciekawych rzeczy. Byłem ciekaw czy znając podstawy AdWordsa pierwszego dnia nie zanudzę się jednak jak się okazało nie bez powodu kurs ten został nazwany „Poziom podstawowy i średnio zaawansowany”. Moja wiedza kończyła się po 3 godzinach wykładów, później wszystko co słyszałem było dla mnie naprawdę nowością. Konwersja reklamy, optymalizacja reklamy, sieć reklam Google (znam od strony Google AdSense) to rzeczy o których nie miałem pojęcia.

O ile Cezarego Lecha kojarzę z pierwszego CNEB’a u Piotrka Majewskiego jako słuchacza (na drugim CNEB’ie już jako wykładowcę), Tomasza Frontczaka jako autora książki „Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (nie myślałem, że jest tak młody) o tyle o Bartku nie słyszałem nic. Mimo tego jego wykłady okazały się bardzo ciekawe rzekłbym nawet, że jedne z ciekawszych, a dotyczyły one optymalizacji kampanii reklamowych. Tomasz robił wstęp do AdWords, a Cezary pokazywał potęgę sieci partnerskich.

Dla kogo jest to szkolenie? Myślę, że dla osób początkujących z AdWords jednak pozwalające spojrzeć szerszym okiem na ten rodzaj reklamy w internecie. Nawet jeśli zdecydujecie się na zlecenie tego typu działań firmie zewnętrznej warto, żeby choć jednak osoba z Waszej firmy miała możliwość odbycia takiego szkolenia i wiedziała jak prowadzone są kampanie w AdWords.

To szkolenie poleciłbym każdemu kto chce zainwestować choćby złotówkę w reklamę w Google. Szkolenie kosztuje 370zl do tego otrzymujemy 200zl na reklamę w Google. Teoretycznie szkolenie kosztuje nas 170zl. Nie chcę, aby przez moją wypowiedz chłopaki podnieśli cenę, ale to są naprawdę śmieszne pieniądze za wiedzę przekazaną na szkoleniu. Moim zdaniem jakby szkolenie kosztowało 500-600zl to też warte by było swoich pieniędzy. Dzięki niemu naprawdę nauczycie się dobrze zarządzać budżetem kampanii reklamowych i pieniądze wydane na reklamę z pewnością się zwrócą.

Jestem niezmiernie ciekaw wiedzy jaką otrzymam jutro na szkoleniu. Mam nadzieję, że wrażenia będą tak samo pozytywne jak dziś. Zapraszam jutro do zapoznania się z moją opinią na temat szkolenia Zaawansowanego z reklamy w Google także na blogu.

Wiem, że nie jestem bezstronny 🙂 być może ktoś ma inne doświadczenie i podzieli się nimi w komentarzach do czego zapraszam.

Jeśli ten artykuł pomógł Ci, masz co do niego jakieś wątpliwości lub pytania „Zostaw komentarz”, a na pewno na niego odpowiem.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

jeden komentarz

napisz komentarz
  • […] wpisach archiwalnych: Szkolenie usability – Jak Stworzyć Skuteczną i Użyteczną Stronę WWW Szkolenie z reklamy w Google – dzień pierwszy, poziom podstawowy i średniozaawansowany Szkolenie z reklamy w Google – dzień drugi, poziom […]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.