[metaslider id=11287] Najlepszy kurs z Marketingu Internetowego | SEO Blog

Najlepszy kurs z Marketingu Internetowego

Kilka dni temu obiecałem, że wkrótce postaram się opisać kurs Piotra Majewskiego „Internetowy Milioner”, który to kupiłem w grudniu 2008 roku.

„Internetowy Milioner” to szkolenie stacjonarne w którym Piotr zdradza wszystkie tajniki związane z marketingiem internetowym przez pół roku na co miesięcznych spotkaniach. Koszt szkolenia to około 6 tyś. zł netto. Na szkoleniu Piotr pokazuje jak od podstaw zbudować trwały i solidny e-biznes na lata oparty na własnym 7 letnim doświadczeniu. Osobiście Piotra dażę wielkim zaufaniem i jest on dla mnie autorytetem w dziedzinie marketingu internetowego. Jest także autorem jednej z lepszych książek o marketingu internetowym dostępnych na polskim rynku pt. „Czas na E-biznes”.

W grudniu 2008 roku otrzymałem e-mail z informacja od Piotra, że sprzedaje on płyty DVD z tego szkolenia. 20płyt dvd z blisko 30 godzinowym nagraniem w cenie 900zl. Z tego co pamiętam cena rosła przez tydzień czasu, a po tygodniu kurs kosztował już 2 razy więcej 1500zl. Po otrzymaniu e-maila i zapoznaniu się z ofertą szybko przemyślałem sprawę i zdecydowałem się na zakup. W związku z tym, iż postanowiłem od początku budować automoto serwis, który od 2 lat prowadzę, a nie generuje mi on większych zysków uznałem, że to świetna okazja, żeby zdobyć wiedzę do budowy od początku tego biznesu. Za szkolenie zapłaciłem około 950zl brutto. Po odliczeniu vatu i podatku moim zdaniem wyszła śmieszna kwota.

Po kilku dniach otrzymałem moje zamówienie 5 pudełek z 20 płytami DVD wypchanych po brzegi marketingową wiedzą. Żona nie była zbyt szczęśliwa widząc jak przez kilka dni siedzę przy komputerze wpatrzony w monitor i wiedząc ile zapłaciłem za szkolenie (jest moją księgową więc nie da się tego ukryć), ale powiedziałem jej, że spokojnie wkrótce te pieniądze się zwrócą, a wiedza, którą posiądę z kursu pomoże mi zbudować biznes na lata. Wierzyłem w to bardzo mocno.

Oto co znalazło się w kursie

1. Strategia e-biznesu
– e-biznes na lata
– grupa docelowa i nisza
– idea i jej komercjalizacja
– biznes plan

2. Branding i strona
– branding x2
– strona www a strategia
– usability

3. Budowanie listy
– fundamentalne prawa
– jak zbudować listę?
– jak zachęcić do zapisów?
– jak zarządzać i pisać?

4. Copywriting
– wstęp
– trudne początku
– nagłówek
– pierwszy akapit i treść

5. Promocja i reklama
– proste metody promocji
– pozycjonowanie
– badanie ROI
– Google AdWords

Dzięki temu szkoleniu udało mi się poznać słabe punkty wszystkich dotychczasowo prowadzonych przeze mnie biznesów. Największe braki miałem w podstawowej sferze mianowicie nie wiedziałem co to jest strategia e-biznesu i nigdy jej nie miałem stworzonej. Nie wiedziałem jaki jest mój cel, grupa docelowa, unikalna cecha, idea… Do kursu dołączono zestaw ćwiczeń co bardzo pomaga od razu sprawdzać uzyskaną wiedzę. W braku strategii był największy problem i była to pierwsza rzecz jaką stworzyłem dla automoto i wkrótce planuję też stworzyć strategię dla własnej firmy.

Jeśli chodzi o branding i usability to miałem pewne podstawy. Te lekcje były bardzo przydatne i jak widzicie po moim blogu spowodowały, że bardzo zainteresowałem się usability stron www. Jestem w trakcie kolejnej lektury dotyczącej tej tematyki. Co do brandingu to zamierzam się przyłożyć do tego o wiele większą wagę bo zrozumiałem, że dzięki dobremu brandingowi firma może lepiej cenić swoje usługi.

Jeśli chodzi o budowanie listy adresowej to muszę przyznać, że poza wysyłaniem 2 razy do roku życzeń na święta nic więcej nie robiłem. E-maile zbierane są przez zwykły formularz na stronie automoto, a jeśli chodzi o gdaq.pl to w ogóle nie ma możliwości zapisania się na newsletter bo takowego nie ma i życzenia wysyłam tylko do swoich klientów. Na żadnej ze stron nie zachęcam ludzi do zapisu i nigdy też nie publikowałem newsletterów. Aktualnie w automoto pracujemy nad zautomatyzowanie newslettera. Na liście adresowej automoto posiadam już pewną listę klientów mimo, że nie starałem się o to. To co zrozumiałem, to to, że z tej listy w ogóle nie korzystam i tak naprawdę tracę przez to pieniądze jak i nie buduję dobrego wizerunku firmy o czym ostatnio pisałem na blogu w artykule „Nie trać pieniędzy! Kontaktuj się z użytkownikami swojej witryny”.

Jeśli chodzi o copywriting postanowiłem to zlecić na zewnątrz. Czytałem kilka książek Joe Vitaliego, Piotra Michalaka o copywritingu i jest to bardzo interesująca dziedzina jednak uważam, że trzeba na jej naukę poświęcić bardzo dużo czasu i wolę zlecić to profesjonaliście, a samemu zająć się innymi rzeczami na, których lepiej się znam. Sam na szybko nie chciałem tego robić, a ostatnio właśnie tak zrobiłem i nie wyszło to na dobre. Zdałem sobie jednak sprawę, że trzeba do tego poważnie podejść.

Jeśli chodzi o promocję i marketing to na tę kwestię teraz będę kładł przy serwisie szczególny nacisk. Swojego czasu dość dużą uwagę skupiłem na pozycjonowaniu automoto i o to już specjalnie nie muszę się martwic. Moja strona jest w top10 na wszystkie interesujące hasła moich klientów. Po otwarciu nowej strony chcę także wejść w reklamy AdWords. W marcu odbyłem szkoleniem z reklamy w Google więc myślę, że posiadam już wiedzę, która pozwoli mi skutecznie prowadzić kampanie w tej wyszukiwarce. Będę musiał się skupić na badaniu skuteczności działań reklamowych.

Chcę także wejść trochę w reklamę w internecie oraz prasie, zacząć organizować konkursy… Po zapoznaniu się z kursem i powróceniu do kilku lektur znalazłem całą masę ciekawych pomysłów jak rozwijać moje serwisy.

Szkolenie to polecam osobom, które myślą bardzo poważnie o swoim e-biznesie. Mają chęć do ciężkiej pracy i nie boją się nowych wyzwań. Uważam, że jest to najlepsze szkolenie z e-biznesu z jakiego skorzystałem i jakie znalazłem. Ostatnio próbowałem znaleźć coś ciekawego w tym zakresie, ale po szkoleniu u Piotra ciężko znaleźć szkolenie mówiące coś więcej o e-marketingu. Wiedza jaką dzięki niemu pozyskałem jest bezcenna. Powoli staram się ją wykorzystywać i mam nadzieję, że wkrótce będę mógł zobaczyć jej efekty.

Aktualnie Piotr uruchomił sprzedaż kolejnej wersji tego szkolenia i możecie za cenę 1497zl otrzymać 28 godzin nagrań wideo na 24 płytach DVD. Jak twierdzi Piotr dzięki temu szkoleniu w ciągu 5 lat stworzysz biznes, który pozwoli zarobić Ci milion w czasie krótszym niż 5 lat. Na stronie z ofertą możecie obejrzeć kilka filmów i zobaczyć ile dodatkowych gratisów otrzymacie. Wierz mi naprawdę warto się nim zainteresować w żadnej książce nie znajdziesz tak obszernej wiedzy na temat marketingu internetowego.

Zapraszam do strony z ofertą szkolenia „Internetowy Milioner”.

Jeśli ten artykuł pomógł Ci, masz co do niego jakieś wątpliwości lub pytania „Zostaw komentarz”, a na pewno na niego odpowiem.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

3 komentarze

napisz komentarz
  • Stawiam sprawę wprost i pytam: kto reprezentuje szkoleniowców i ich firmy? Gdzie można znaleźć miarodajne badania i analizy tego środowiska? Jak „nie spalić na panewce”akcji społecznej? Jak pozyskać dotację? Gdzie właściciele/zarząd instytucji szkoleniowej może znaleźć zaplecze specjalistyczne prawne i doradcze? Jaka organizacja skupia wokół siebie firmy branży szkoleniowej, bez horrendalnych składek członkowskich?
    Jest z pewnością wiele pytań, nad którymi chciało by się wspólnie usiąść i porozmawiać. Jedne są oczywiste i prowokują do udzielenia natychmiastowej odpowiedzi i często pokusa odpowiedzi zwycięża. Kodeks etyki trenera, zarobki, dobre praktyki i wiele innych spraw. Błysk myśli olśniewa lecz zaraz ginie w tłoku spraw pracy, szkoleń, pracowników, programów, ścieżek edukacyjnych, projektów oraz innych kłębiących się nad firmą spraw. Tępo życia przedsiębiorcy/ trenera jest tak wielkie, że po pracy adrenalina nie opada więc skacze, wspina się i biegnie dokądś.

    Są z pewnością organizacje, które powstały na bazie wstydu, leku, rozpaczy, bezradności. Są też organizmy małe, piękne, bogate, błyskotliwe i dynamiczne. Rosną same, bez opieki z dumą samodzielnie radzą sobie w otoczeniu. Są też duże, mądre, bogate organizacje bez których te małe, powiedzmy to szczerze, nie mogły by funkcjonować. Towarzyszą, uczą i troszczą się o pozostałych. Chcemy by ta symbioza się pogłębiła. Chcemy z dumą reprezentować interesy wszystkich, dokładając swoją „cegiełkę” do transferu ożywczej wiedzy miedzy nimi. Dlatego zakładamy to stowarzyszenie.

    Zapraszam serdecznie do zawiązującej się grupy właścicieli (zarząd) instytucji szkoleniowych oraz samych szkoleniowców i nauczycieli w roli członków założycieli.

    Czeka nas jeszcze dużo pracy, ale razem łatwiej i lepiej…

    Jestem otwarty na każdy rodzaj/formę współpracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.