[metaslider id=11287] Trzeci krok zmian gdaq.pl – stworzenie sloganu | SEO Blog

Trzeci krok zmian gdaq.pl – stworzenie sloganu

Następna rzecz jaką należy wykonać to stworzyć slogan firmy. Slogan ten ma się pojawić przy logo na stronie, wizytówce w materiałach marketingowych…
Powinien on nakierowywać użytkownika na to czym się zajmujemy. Uznaliśmy, że naszą specjalizacją jest projektowanie stron www i to chcielibyśmy zawrzeć w haśle.
Nie chcemy pozycjonować się w umysłach klientów jako firma tania, która zatrudnia studentów i robi strony za 500zł, nie to jest naszym celem. Każdy zdaje sobie sprawę z tego, że jakość kosztuje, aczkolwiek nie jesteśmy firmą dla VIPów :). Nasze usługi skierowane są do mikro, małych i średnich firm. Na stronie z pewnością opublikujemy ceny, aby klient chociaż wstępnie mógł zorientować się jaki jest pułap cen.

Tworzenie sloganów reklamowych, copywriting to zdecydowanie nie moja działka dlatego od około pół roku współpracuję z agencją HIT HOME, która zajmuje się tego typu usługami dla nas.
Z właścicielem agencji współpracuje mi się bardzo dobrze. Za kwotę 400zł netto otrzymuję 6 sloganów ,aczkolwiek do tej pory slogany były tworzone do skutku więc nie obawiam się tego, że nie trafi się slogan, który mi się spodoba. Tutaj nie ma już gwarancji satysfakcji jak było przy projektowaniu logo (choć to też nie reguła) i nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. Szkoda aczkolwiek ja jeszcze się nie zawiodłem. Zawsze płacimy tylko za jedno hasło, a reszta pozostaje do dyspozycji dla kolejnego klienta firmy zatem myślę, że spokojnie taka gwarancja mogłaby być. Jeśli nie ten klient to trafi się inny, któremu na tacy od razu możemy podać listę haseł.

Po wszystkim otrzymujemy fakturę i umowę z przeniesieniem praw autorskich do wybranego sloganu.

Otrzymałem już kilkanaście propozycji i jestem na etapie dokonywania wyboru sloganu.

Korzystanie z usług copywritera ma swoje wady i zalety. Jak w każdym przypadku outsourcingu oszczędzamy czas i pieniądze wadą jest to, że copywriter nie wczuje się nigdy tak dobrze w Twoją firmę jak Ty sam. Tylko Ty tak naprawdę najlepiej wiesz co chcesz przekazać klientowi. Dlatego też zlecając ten slogan przekazałem wszystkie materiały jakie wydały mi się interesujące dla copywritera: informacje o grupie docelowej, strategii firmy, unikalnych cechach…

Jeśli ten artykuł pomógł Ci, masz co do niego jakieś wątpliwości lub pytania „Zostaw komentarz”, a na pewno na niego odpowiem.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 2.3/5 (3 votes cast)
Trzeci krok zmian gdaq.pl - stworzenie sloganu, 2.3 out of 5 based on 3 ratings

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

2 komentarze

napisz komentarz
  • Ciekawe jak Pan wykorzysta slogany przygotowane na potrzeby konkretnej firmy dla innego klienta. Taki numer jest możliwy tylko w teorii. Najczęściej trzeba za każdym razem zaczynać cały proces od nowa. Bo przecież ma to być projekt indywidualny dopasowany do konkretnej firmy. Nie rozumiem dlaczego chciałby Pan też za cenę 400 złotych otrzymać 6 haseł na stałe. Z przedstawionych projektów logo też wybiera Pan tylko jeden a nie otrzymuje katalog gotowych znaczków do wyboru.

    Pozdrawiam,
    Daniel

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.