[metaslider id=11287] Szkolenie początkowe Google dla agencji stacjonarne – podsumowanie | SEO Blog

Szkolenie początkowe Google dla agencji stacjonarne – podsumowanie

Dzisiaj w Warszawie w budynku Centrum Zielna w godzinach 10:30-18:20 odbyło się bezpłatne stacjonarne “Szkolenie początkowe Google dla agencji”. Szkolenie skierowane było do przedstawicieli agencji i pracowników zajmujących się kampaniami AdWords klientów.

W miarę możliwości, co nieco pisałem na bieżąco na moim profilu blip o konferencji.

Szkolenie odbyło się w samym centrum Warszawy więc lokalizacja bardzo dobra szczególnie dla osób spoza stolicy. Po wjechaniu na 5 piętro budynku przy stolikach czekało kilka Pań odpowiedzialnych za rejestrację użytkowników. Zdziwiłem się jak liczne było to szkolenie, podejrzewam, że było około 100-150 osób. Sala dość duża, jednak o dziwo na sali nie znajdował się, ani jeden baner z logiem Google. Organizator mógł pokusić się o materiał drukowany, lub chociaż dostarczenie na e-mail pdf ze slajdami ze szkolenia. Podczas szkolenia były 2 przerwy kawowe i jedna na lunch (we własnym zakresie). Podczas szkolenia jak i podczas przerw można było zadawać pytania organizatorom. Wszystko było dość dobrze zgrane w czasie, nastąpiło przesunięcie dosłownie o 15-20 minut. Na koniec każdy uczestnik otrzymał “zośkę”, torbę materiałową, t-shirt Google oraz smycz. To by było na tyle w kwestii organizacyjnej.

Plan Konferencji:
9:30 – 10.30 Rejestracja uczestników
10:30 – 12:00 Szkolenie I sesja
* Aktualności programu Google dla agencji i innych programów Google
* Trendy internetowe w oparciu o badania małych i średnich przedsiębiorstw
12:00 – 12:15 Przerwa kawowa
12:15 – 13:45 Szkolenie  II sesja
* AdWords – Sieć wyszukiwania i Sieć partnerska
* Praktyczne porady zarządzania wieloma kontami
13:45 – 15.00 Przerwa na lunch – lunch we własnym zakresie gości
15.00 – 16:15 Konferencja III sesja
* Modele rozliczeń z klientami
* Sposoby dotarcia do potencjalnych klientów
* Oferta – konstrukcja i zawartość
* Prezentacje i szkolenia – jak osiągnąć zrozumienie
16:15 – 16:30 Przerwa kawowa.
16:30 – 18:15 Konferencja IV sesja
* Śledzenie rezultatów kampanii reklamowych klientów.

Szkolenie było całkiem ciekawe aczkolwiek w związku z tym, że jestem nowicjuszem jeśli chodzi o Moje Centrum Klienta to odczułem pewien niedosyt w tym zakresie bo przeznaczono na ten temat dosłownie kilkanaście minut. Sporo mówiono o programie “Internetowa rewolucja”, możliwości otrzymania kuponów AdWords dla klientów agencji (swoją droga nie wiedziałem, że to takie proste). Ciekaw byłem bardzo modelu rozliczeń z klientami za kampanie AdWords. Przedstawiono kilka możliwości zarabiania w ten sposób aczkolwiek wydaje mi się, że klienta może być ciężko przekonać, żeby nam płacił dodatkowo za coś co może sam zrobić, ale w związku z tym, że agencje tym się zajmują to musi to działać 🙂 Trochę czasu poświęcono na tworzenie reklam, zwiększaniu wyniku jakości.

Zawiedziony byłem ostatnim wykładem. Przed konferencją miał być to wykład “Śledzenie rezultatów kampanii reklamowych klientów” i zanim się na niej pojawiłem to liczyłem, że to będzie najciekawsza część. Na miejscu okazało się, że wykład zmieniono na “AdWords to nie wszystko – dobra strona www i SEO – kolejne elementy spójnej kampanii reklamowej”. Po pół godzinie chciałem wyjść bo informacje na temat SEO czy tworzenia treści na stronę spowodowały senność :). Udało mi się jednak wytrzymać do końca bo jednak trochę informacji o analizie danych, konwersjach, konwersjach offline etc. się pojawiło. Szkoda, że więcej temu zagadnieniu nie poświęcono czasu jednak podejrzewam, że to już zostawiono na szkolenie dla zaawansowanych.

Podsumowując. Szkolenie bardzo ciekawe i dość dobrze zorganizowane. Zdecydowanie polecam osobom, które swoim klientom chcą oferować tego typu usługi.

szkolenie google dla agencji

zestaw gadżetów od Google

Jeśli ten artykuł pomógł Ci, masz co do niego jakieś wątpliwości lub pytania “Zostaw komentarz”, a na pewno na niego odpowiem.
GD Star Rating
a WordPress rating system
Szkolenie początkowe Google dla agencji stacjonarne - podsumowanie, 2.3 out of 5 based on 3 ratings

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.