[metaslider id=11287] AdWords Qualified Individual, Google Advertising Professional jak je zdać? | SEO Blog

AdWords Qualified Individual, Google Advertising Professional jak je zdać?

Każda osoba zajmująca się SEO, styka się z pojęciem SEM, które łączy SEO, optymalizację i PPC. Wiele firm oczekuje kompleksowej obsługi więc poza SEO i optymalizacją interesuje ich także płatna reklama w wyszukiwarkach, z którą dużo szybciej można dotrzeć do klienta. W Google reklamy PPC są obsługiwane przez usługę AdWords. To tak słowem wstępu.

Od kilku miesięcy zacząłem interesować się Google AdWords i tworzyć kampanie na własne potrzeby. Z 1-2 lata temu ukończyłem kurs podstawowy i zaawansowany z Google AdWords firmy MaxRoy, trochę trików poznałem na kursie Adriana Kołodzieja. Bardzo spodobało mi się testowanie różnych nagłówków, treści, formatowania… w celu osiągnięcia jak najwyższego wskaźnika CTR reklam i słów, choć celem głównym zawsze powinien być jakiś lead.

Uznałem, że warto byłoby się trochę podszkolić i potwierdzić znajomość usługi przez pozyskanie certyfikatu AdWords Qualified Individual, a później Google Advertising Professional, który jest ważny na całym świecie.

Chciałbym w tym poście zebrać wszelkie materiały, linki, informacje na temat tego:

  • Jak zdać oba egzaminy?
  • Skąd czerpać wiedzę do egzaminów?
  • Jak wygląda taki egzamin?
  • I wszystkie inne informacje, które mogą mi i innym zdać te egzaminy.

Egzaminy AdWords Qualified Individual i Google Advertising Professional?

AdWords Qualified Individual to egzamin z podstaw obsługi programu AdWords trwa 120 minut i zawiera 120 pytań, aby go zdać musisz poprawnie odpowiedzieć na minimum 85% pytań.

Google Advertising Professional jest już dla wyjadaczy. Ponownie jest 120 minut i 120 pytań, a aby go zdać musisz poprawnie odpowiedzieć na minimum 80% pytań.

Z tego co czytałem w celu zdawania egzaminów należy zainstalować specjalna aplikację.

Pod tym linkiem http://www.google.com/intl/pl/adwords/professionals/individual.html możesz dołączyć do programu certyfikacji Google i zdawać egzaminy.

Materiały do nauki na AdWords Qualified Individual

Najczęściej wspominaną stroną pomocną w zdaniu egzaminów jest Google Advertising Professional – Pomoc gdzie znajdziesz podobno wszystkie niezbędne materiały. Ja wydrukowałem wszystko i zakuwam + latam po koncie Google AdWords.

Druga najczęściej pojawiająca się strona to forum pomocy Google AdWords na, którym można pytać o wszystko. Sam kilka razy prosiłem o pomoc i pomogło 🙂

Dość dobry wpis na ten temat znalazłem Marcina Obrzuta na blogu agencji Semahead pt.: „Jak uzyskać certyfikat Google Adwords”

Podsyłajcie w komentarzach wszelkie informacje jakie są Wam znane na temat AdWords Qualified Individual i Google Advertising Professional. Jeśli będzie tego sporo to będę aktualizował wpis. DZIĘKI ZA POMOC!
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

17 komentarzy

napisz komentarz
  • Hej,
    mam pytanko jak oceniasz kursy MaxRoy’a i Adriana? Przyznam, że też
    jestem zainteresowany ich szkoleniami i ciekawi mnie Twoje zdanie.

  • Muszę przyznac, że tym tematem wyprzedziłeś mnie. Niemniej jednak, na pewno skorzystam z udostępnionych materiałów.

  • Czaiłem się na tę książkę, ale po przeczytaniu kilku blogów stwierdziłem, że mając doświadczenie poowinno być ok i bez książki. Jeśli będzi etaka potrzeba (tfu, tfu) to zakupie ją na drugie podejście.

  • Do you mind if I quote a couple of your articles as
    long as I provide credit and sources back to your blog?
    My blog site is in the exact same niche as yours and my visitors would genuinely
    benefit from a lot of the information you
    provide here. Please let me know if this okay with you.

    Thank you!

  • ktycznie,
    ozdoba spośród roztratowania smoka Marlene większej ścisłości, pal
    diabli tę bożą, mimo to człapie o swoją. Przecież nie dałby rady wyruszyć konno zaś w
    zbroi, litewscy zbrojni zatrzymaliby go zanim podołałaby zbl.

  • jeszcze odrzeć wygraną także odjechać wskutek
    tego, najlepiej finissent (Hayley) bez uszczerbku.
    Owo miało znajdować się obowiązek Arnolda. Von Egger nie trafienie komunikował o
    swych wybornych stosunkach z dworem. Przysięgał, że w otoczeniu
    króla m.

  • innym, nie obawą zanim smokiem. misappropriation (Kristie)
    Był w obcym miasteczku, w obcym państwie, o ciekawych,
    niepojętych zwyczajach. Zdawał samemu niejasno sprawę, że proces sądowy ze
    smokiem to arche problemów. Powinno się

  • Certainly there are varieties that are well-suited to containers however,
    they are generally much happier with room to spread out in.
    I wish he had told me that before I set out some 400
    bamboo canes one year, crafted into ingenious tents,
    minarets and wigwams. It was money well spent – now most kids have strong emotional ties and
    ‚brand loyalty’ to every disastrous food choice made by a handful of junk-pedaling food companies.

  • AdWօrds Qualifisd Indiviԁual, Google Advertising Professional јak je
    zdać?

  • Czy to aby nie jet tak, że obecnie nieco się waga Adwords zdezaktualizowała? Mało się to opłacalne stało – oczywiście, zdaję sobie sprawę, że Pana wpis jest sprzed 3 lat, ale może warto byłoby otworzyć dyskusję na nowo?

    • Moim zdaniem ze względu na co raz częstsze aktualizacje algo, co raz więcej osób przechodzi na AdWords co raczej przyciąga jeszcze więcej klientów i daje możliwości jeszcze większego zarabiania dla osób zajmującymi się kampaniami.

  • Jak wg. Pana wyglądać będą trendy nie tylko w Google Adwords, ale też ogólnie w pozycjonowaniu w roku 2015? Forbes sugeruje, że będzie to rok walki Google ze stronami nieprzyjaznymi użytkownikom urządzeń mobilnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.