[metaslider id=11287] Cała prawda o rynku SEO w inforgrafice | SEO Blog

Cała prawda o rynku SEO w inforgrafice

Dzisiaj na stronie sprawnego pojawiła się bardzo fajna infografika Aaron’a Wall’a na temat rynku SEO, chłopaki ze sprawnego marketingu przetłumaczyli ją i udostępnili.

Infografika wydała mi się na tyle ciekawa, że postanowiłem ją umieścić na swoim blogu. Jest trochę czytania, ale warto 🙂

Jeśli jest nieczytelna to zapraszam tutaj http://sprawnymarketing.pl/artykuly/polski-rynek-seo/

Cała prawda o rynku SEO w inforgrafice

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 1.0/5 (3 votes cast)
Cała prawda o rynku SEO w inforgrafice, 1.0 out of 5 based on 3 ratings

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

13 komentarzy

napisz komentarz
  • To w sumie nie odkrycie ameryki, że istnieją ludzie,próbujący wykorzystywać niewiedzę innych do napełniania swojej sakiewki. Zawsze tak było. Ale nie ma co wsadzać wszystkich do jednego worka.
    Ale też czasem naiwność ludzka nie ma granic a oczekiwania odnośnie efektów niebotyczne (oczywiście najlepiej przy zaskakująco niskiej cenie).

  • dobry pozycjoner może zarabiac tworzac własny sklep internetowy to mi sie chyba najbardziej spodobało bo to niezły pomysł 🙂

  • Najlepszą wizytówką pozycjonera jest jego sukces w e-commerce – najlepiej swój, sama obecność na dziwne (a czasami całkiem potencjalnie rokujące frazy) nic nie dają. Nie mówię, że każdy pozycjoner musi przyjąć na klatę cały biznes klienta, ale powoli zmierzamy ku usługom pt. conversion lub link-building, wzorem z zachodu. A nie tylko top1-3 na życzeniowe frazy.

  • Dokładnie myśleliśmy u nas o tym samym, własny sklep internetowy! Zero narzekania, czyste działanie i sprzedaż będzie, tylko trzeba wykombinować dobry produkt 😉

    • Moim zdaniem to ma rację bytu tylko przy produktach on-line.
      Nie widzę pozycjonera siedzącego pakującego paczki 🙂

  • Ja już od dawna stosuję u siebie inny model.
    Serwer + landing page + lokalizacja (Złota W-wa) + telefon z kierunkiem 22 = moje
    Klient nie wkłada nic na początek, a płaci za…no właśnie – jesli ktoś trochę siedzi w temacie to bez problemu domyśli się o co cho.

  • Infografika bardzo trafna, a do tego ciekawa wiele mówiąca o branży.

    "Moim zdaniem to ma rację bytu tylko przy produktach on-line.
    Nie widzę pozycjonera siedzącego pakującego paczki :)" – dlaczego przecież to nie takie trudne wysłać kilka a nawet kilkanaście paczek na dzień, dobra logistyka i wszystko można załatwić trzeba tylko chcieć

  • Swietna infografika.
    Kiedyś seo zlecałem firmą, teraz to ja pracuje nad tym, bo mnie tak wciągnęła ta branża, a to ze względu ze firmy które wykonywały im usługi robiły dużo problemów, i odwlekały działania…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.