Szkolenie z Google Analytics – poszukuję

Szukając pracy w branży SEO zdałem sobie sprawę z tego, że mam pewne braki w wiedzy o Google Analytics. Oczywiście korzystam z niego więc nie jestem totalnym laikiem, ale raczej na zasadzie przejrzenia kiedy i skąd ludzie przychodzą na jakie strony… bez testów, raportowania i szczegółowych analiz.

Google Analytics co jakiś czas wprowadza różne udoskonalenia oraz zmiany i jeśli nie jest się z nimi na bieżąco to warto nadrobić te braki. Certyfikaty z Google Analytics oraz Google AdWords są wydawane tylko na rok właśnie ze względu na zmiany jakie Google wprowadza w tych narzędziach. W związku z powyższym uznałem, że czas najwyższy coś z tym zrobić. Na czytanie książek nie mam zbyt wiele czasu więc uznałem, że szkolenie z Google Analytics pozwoli mi najszybciej uzyskać niezbędną wiedzę.

Moje oczekiwania co do szkolenia

Na szkoleniu z Google Analytics chciałbym ugruntować wiedzę jaką posiadam, poznać nowe funkcje, nauczyć się przygotowywania raportów, może trochę wiedzy z testów i nie wiem jak to się nazywa 🙂 chodzi mi o tworzenie ścieżki sprzedażowej np. w ecommerce i testowanie wszystkich kroków.

Wymagań chyba wielkich nie mam, ale zobaczymy bo apetyt rośnie w miarę jedzenia 🙂

Poszukiwania szkolenia z Google Analytics

Poszukiwanie szkolenia z Google Analytics rozpocząłem od znanych sprawdzonych przeze mnie firm/osób z branży czyli MaxRoy oraz Artur Strzelecki (silesiasem).

szkolenie z Google Analitycs firmy MaxRoyArtur niestety teraz nic nie organizuje więc padło na MaxRoy. Najbliższe szkolenie z Google Analytics odbędzie się 19 kwietnia w Warszawie i jego koszt wynosi 570 zł netto co daje 700 zł brutto. Szkolenie zostanie przeprowadzone przez Przemka Modrzewskiego z marketinglab.pl (firma też prowadzi samodzielnie tego typu szkolenia, ale na ten rok nic nie ma).

Szkolenie omawia Google Analytics od A do Z więc mam pewne obawy czy nie będę się nudził, ale w programie szkolenia widziałem też bardziej zaawansowane tematy jak np.: „Zaawansowane wykorzystanie raportów Google Analytics”„Niestandardowe implementacje Google Analytics”„Moduł Ecommerce” także sądzę, że znajdę też coś dla siebie.

Więcej informacji o szkoleniu znajdziesz pod tym linkiem http://searchmarketingweek.com/szkolenie-google-analytics/

Dalej postanowiłem podpytać ludzi z branży gdzie znaleźć najlepsze szkolenie z Google Analytics (zamknięta grupa seo na FB) i praktycznie jedno znacznie wskazano iSurvival. „Praktycznie” bo padł jeszcze Conversion, ale obecnie nie mają zaplanowanych szkoleń otwartych z Google Analytics więc nie będę o nich pisał.

szkolenie z Google Analitycs firmy iSurvivalCo ciekawe Maciek Lewiński właściciel iSurvival poza szkoleniami we własnej firmie prowadzi też szkolenie z Google Analytics dla MaxRoya tylko, że w Poznaniu, a nie w Warszawie.

Szkolenie z Google Analytics firmy iSurvival odbędzie się 23-24 maja w Warszawie. Pierwszy dzień to szkolenie podstawowe i kosztuje 590 zł netto czyli 725 brutto, a drugi zaawansowane i kosztuje 790 zł netto czyli 971 zł brutto. Uczestnicy mogą wybrać się oczywiście na dowolny dzień, ale mogą też zakupić oba szkolenia w cenie 1104 zł netto co daje 1357 zł brutto.

Bardzo podoba mi się rozbicie szkolenia na 2 poziomy trudności. Z doświadczenia wiem, że nie dostosowanie programu do poziomu uczestników bywa sporym problemem.

Agenda spotkania jest dokładnie ta sama co w MaxRoyu, różnica jest tylko taka, że szkolenia w Warszawie nie prowadzi Maciek z iSurvival, a każdy z Panów z pewnością ma trochę inne podejście do tematu i inaczej poprowadzi szkolenie mimo tego samego zakresu tematycznego.

Zapraszam na stronę Maćka o Szkoleniu Google Analitycs

Wybrałem szkolenie z Google Analytics

Wybór jest prosty jadę na szkolenie do MaxRoy, a jak poczuję niedosyt to spróbuję dostać się na szkolenie zaawansowane do iSurvival choć szczerze wątpię, aby się to udało, bo zostało już tylko 5 miejsc, a do szkolenia jeszcze 37 dni 🙂 Szkolenie cieszy się bardzo dużym zainteresowanie bo jest to chyba jedno z niewielu tak zaawansowanych na rynku, które nie tylko ma nauczyć obsługi GA, ale też analityki.

Czy uzyskana wiedza rzeczywiście będzie dla mnie nowością, lub chociażby pozwoli mi poukładać w głowie to co obecnie mam to się okaże. Na pewno po szkoleniu napiszę jak to wyszło.

Alternatywa dla stacjonarnych szkoleń z Google Analytics

Z pewnością znajdą się osoby, które:

  • nie mają kasy na szkolenie stacjonarne,
  • nie mogą dojechać na szkolenie do warszawy czy poznania,
  • nie mają czasu na jazdę w tę i z powrotem na szkolenia stacjonarne,
  • wolą odbyć szkolenie w zaciszu domowym i mieć do niego dostęp non stop.

Jak się okazało internet standard wydał szkolenie z Google Analytics na DVD i za kwotę 95,90 zł możesz otrzymać 4,5 godzinne szkolenie. Zakres tematyczny szkolenia wygląda ok i sam mocno rozważam zakup tego szkolenia poza udziałem w szkoleniu MaxRoya. Szkolenie jest prowadzone przez Marcina Siekierskiego z K2 Search.

Więcej informacji o szkoleniu z Google Analytics na DVD znajdziesz pod tym linkiem http://www.internetstandard.pl/kiosk/szkolenia/google-analytics-bez-tajemnic

Jeśli miałeś styczność z którymkolwiek ze szkoleń, lub jak ja planujesz się na nie wybrać/zakupić koniecznie napisz w komentarzu.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.1/5 (14 votes cast)
Szkolenie z Google Analytics - poszukuję, 4.1 out of 5 based on 14 ratings

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi ów seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

21 komentarzy

napisz komentarz
  • Niezwykle "dyskretny" marketing szeptany 😉 Choc zupełnie niepotrzebnie, osoba prowadzącego szkolenie z Google Analytics jest wystarczającą reklamą – nieraz na swoim blogu pokazał, ze się na tym zna. Broni się więc sam.

  • miałem styczność ze szkoleniem Przemka dwukrotnie, oraz ze szkoleniem Przemek+Maciek, natomiast wybieram się na szkolenie isurvivalu.
    Ogólnie zakres tematyczny i sposób szkolenia sie nie zmienia i pozostaje dokładnie ten sam. Różni się tylko prowadzący, choć ni wiele bo szkolenia MarketingLab to Przemek+ Maciek:)

  • @Piotr – szkoleniowiec wiecej wprowadza niż marka, pod którą jest szkolenie 🙂 Prosty przykład, na SMW masz z jednej storny skzolenia Modrzelewskiego z AdWords, a z drugiej Gdaqa z copywritingu, niby ta sama impreza, a kompletnie czego inneog można się spodziewać 🙂

    • Nie bardzo rozumiem to porównanie, ale Przemek Modrzewski prowadzi szkolenie z Analytics nie AdWords.

  • Jeśli kupisz ten kurs (o ile kupisz ;)) od Internet Standard możesz podzielić się informacjami odnośnie co on dokładnie zawiera, chodzi mi głównie czy są w nim tylko podstawy, czy też omawia zaawansowane rzeczy jak testy A/B, ustawienia ścieżki sprzedażowej, zaawansowane raportowanie, wyrażenia regularne etc.

  • na podstawie informatorów ze strony Mariusza Gasiewskiego można dojść do wielu rzeczy samemu, ostatnio bluerank (czy jakoś tak) publikuje ciekawe informacje na temat Analytics, między innymi testy ścieżek sprzedażowych… uważam że własna analiza materiałów i przejrzenie określonych opcji więcej daje niż szkolenie, potem możemy spróbować szkolenia na nieco wyższym poziomie aniżeli podstawowy

  • Na sam wstęp proponuje właśnie dwa artykuły Mariusza Gasiewskiego: "Szybka i efektywna analiza ruchu za pomocą Google Analytics – źródła ruchu" oraz "Szybka i efektywna analiza ruchu za pomocą Google Analytics – analiza treści". Inne artykuły też są bardzo przystępne, na stronie znajduje się także obszerny kurs GA. Wszystko dostępna na stronie: http://www.ittechnology.us

  • a moze ktos kto uczestniczyl sie wypowie? bo dla mnie to troche strata kasy na szkolenie gdzie 90% wiedzy jest oczywistą oczywistością
    taniej googlnąć i wiekszość wiedzy masz za darmo

  • Jeśli chodzi o Google Analytics to Maciej Lewiński jest mistrzem. Polecam go. Byłem na jego szkoleniach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.