[metaslider id=11287] Search Marketing Day 2013 | SEO Blog

Search Marketing Day 2013

Search Marketing Day 2013

Trochę mi wstyd, że nie napisałem wcześniej nic o największej w Polsce imprezie SEO „Search Marketing Day 2013”, jednak ze względu na moje własne projekty po prostu nie miałem czasu ani się na niej pojawić, ani o niej napisać.

Search Marketing Day 2013 – co, gdzie i kiedy

Konferencja Search Marketing Day 2013 odbywa się w Poznaniu w dniach 27-28 czerwca, czyli dzisiaj jest już drugi dzień konferencji.

search marketing day 2013Search Marketing Day 2013 to już 3 edycja tej imprezy na którą zjeżdżają się najlepsi specjaliści z całego świata! W tym roku zawitało ich 30, a i z Polski jako goście pojawiły się także znane twarze. Impreza jest robiona z ogromnym rozmachem. Jeśli dobrze pamiętam poprzednie edycje odbywały się w multikinie, natomiast teraz jeszcze atrakcyjniejsze miejsce „Sala Ziemi” (video). Na filmie robi ogromne wrażenie! Jak Czarek wspomina w filmie dodatkowo w tym roku są stoiska wystawców związanych z branżą SEO.

Z roku na rok pojawia się co raz więcej ciekawych specjalistów na konferencji

W tym roku były 2 ścieżki szkoleń podczas Search Marketing Day: SEO Heroes dla stricte seowców oraz SEO Alternatives z afiliacją, fb etc. odbywające się jednocześnie, a więc trzeba było obrać jeden z kierunków.

Search Marketing Day 2013 ścieżka SEO Heroes

Na SEO Heroes pojawili się następujący goście: Dan Petrovic, Dixon Jones, Ralph Tegtmeier, Razvan Gavrilas, Marina Khaustova, Stephen Burns, Dominik Wojcik, Josh Bachynski, Marcus Tober, Maik Metzen, Gareth Hoyle, Konstantin Kanin. Co ważne nieznajomość angielskiego nie stanowi problemu bo jest dostępne tłumaczenie całej konferencji.

Na stronie Search Marketing Day znajdziesz pełną agendę wraz z tematami omawianymi przez wykładowców. Jak z niej wynika każdy miał 30 minut na swoje wystąpienie. Ciekawi mnie czy jest to wystarczający czas, aby przekazać jakieś wartościowe informacje no i na ile przekładają się one na Polskie realia. Jeśli któryś z czytelników pojawił się na tym szkoleniu to zapraszam do komentowania, albo też przekazania szerszej informacji via email być może umieszczę na blogu jako wpis gościnny.

Koszt udziału w ścieżce SEO Heroes wynosi 977 zł netto więc jest to przystępna cena.

Search Marketing Day 2013 SEO PRO Training

Drugiego dnia Search Marketing Day czyli dzisiaj odbywa się zaawansowany trening z seo prowadzony przez Dana Petrovica, Toni Anicic, Josha Bachynskiego. Każdy z wykładowców ma 1,5 godzinne wystąpienie, a Josh Bachynski łącznie 3 godzinne, także tutaj sądzę, że pojawi się dużo więcej i konkretniejszych informacji.

Warto, jednak zaznaczyć, że szkolenie to nie jest już tłumaczone i kosztuje 2770 zł netto co jest już nie małą kwotą.

 

Dość często mnie pytacie czy warto pojechać na jakieś szkolenie, konferencję dlatego też staram się od czasu do czasu na nich pojawiać i pisać o nich, jednak jak wcześniej wspomniałem ze względu na własne projekty nie miałem czasu pojawić się na Search Marketing Day 2013, jednak mam nadzieję, że kiedyś uda mi się na nie dotrzeć i opisać szczegółowo na blogu.

Jeśli jednak ktoś z czytelników chciałby podzielić się informacjami, relacją ze szkolenia Search Marketing Day to zapraszam do komentowania, lub pisania na email, czy fb.

Wszelkie informacje na temat szkolenia znajdziesz na stronach searchmarketingday.com oraz sprawnymarketing.pl

Dość obszerną relację na swoim blogu zaprezentował Artur Strzelecki „Search Marketing Day 2013 w Poznaniu – Live”.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.0/5 (6 votes cast)
Search Marketing Day 2013, 3.0 out of 5 based on 6 ratings

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

33 komentarze

napisz komentarz
  • "każdy miał 30 minut na swoje wystąpienie. Ciekawi mnie czy jest to wystarczający czas, aby przekazać jakieś wartościowe informacje no i na ile przekładają się one na Polskie realia."
    Niektórzy musieli podgonić pod koniec, ale nie miałam wrażenia, żeby się z czymś nie wyrobili… chociaż jedna osoba przeskoczyła parę slajdów.

    Nie było też problemu z odniesieniem zaprezentowanych materiałów do polskiego rynku – nawet przy omówieniu czynników rankingowych, widzieliśmy porównanie Polski na tle innych krajów, a pozostałe informacje były uniwersalne, niezależne od lokalizacji. U siebie na blogu opublikowałam już relację, oprócz tego na silesiasem.pl była relacja online, więc na bieżąco można było czytać, co się dzieje na sali.

  • Tak jak Marta mówi, relacja była na żywo pisana przeze mnie. Dostałem kilka ciepłych słów za to od organizatorów, zarówno od osób które nie mogły się zjawić, ale były wieczorem na after party i mówiły że przeczytały i podobało im się. Wszystkie informacje, które w trakcie udało mi się zanotować są dostępne.

    To co jest zawsze warte podkreślenia, to networking. W tym roku był na bardzo wysokim poziomie. Wcześniej się gubiliśmy w korytarzach galerii handlowej jaką jest Stary Browar. Tutaj byliśmy wyłącznie sami i mnóstwo miejsca było do rozmów, pokazów oprogramowania, spotkań itp. Zawsze powtarzam, że do Poznania jedzie się dla ludzi.

  • Mi również niestety nie było dane uczestniczyć w tym wydarzeniu, ale na szczęście doszukałem się ciekawych relacji. Co prawda na pewno nawet w 20% nie oddają tego co można było zaczerpnąć będąc właśnie tam, ale z całą pewnością jakoś rekompensuje brak własnego uczestnictwa 🙂

    BTW fajnie, że takie rzeczy mają miejsce nad Wisłą.

  • @gdaq
    Nie dali Ci wejściówek za free? To chyba nie problem rozesłać do 10 blogerów wejściówki, wtedy byś pamiętał by o nich napisać;)

  • Nie byłem niestety i żałuję. Podsumowania w necie można znaleźć, ale jakoś mam wrażenie, że najważniejsze informacje uczestnicy pozostawili dla siebie… Nic dziwnego w sumie 😉

  • Klamra odnoszę to samo wrażenie, że jednak te najważniejsze informacje nie zostały zdradzone, ale również się nie dziwię 🙂

  • Już tyle czasu od tej konferencji minęło uważam, że była dość ciekawa mam nadzieję, że za rok również będę mógł wziąć w niej udział.

  • Wydaje mi się, że jest jeden znaczący fakt = poziom (i to nie tylko networkingu) podnosi się z roku na rok. Dodatkowo konkurencyjne konferencje też nie chcą pozostawać w tyle a ich wyścig zbrojeń z pewnością przyniesie korzyści (nam 🙂 )

    • Wątpię, żeby ktoś je chciał/mógł udostępnić. Z reguły autorzy szkoleń na to nie zezwalają.

  • napaliłam się na to wydarzenia a tu drobne przoeczenie – data ;(

    o fajnych wydarzeniach piszą na alterweb czy marketer+ można coś aktuwlniejszego wyszperać dla siebie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.