Analiza metatag贸w i s艂贸w kluczowych na stronie klienta cz I

呕eby pokaza膰 Wam na przyk艂adzie jak stworzy膰 metatagi do witryny na tapet臋 wezm臋 stron臋 jednego z moich klient贸w wydawca miesi臋cznika „Kulturystyka i Fitness Sport dla Wszystkich” i poddam analizie jego metatagi i zaproponuj臋 nowe moim zdaniem lepsze ze wzgl臋du na pozycjonowanie.

Aktualne metatagi

Title – Kulturystyka i Fitness Sport dla Wszystkich – miesi臋cznik bran偶owy

DescriptionNajlepszy w Polsce miesi臋cznik zajmuj膮cy si臋 sportami si艂owymi ( kulturystyka, fitness, strongman ) i sportami walki ( mma, bjj, muay-thai ). U nas znajdziesz porady na temat: treningu, diety i suplementacji oraz relacje z zawod贸w.

Keywordssdw,sport dla wszystkich,kulturystyka,fitness,fitnes,kulturystyka i fitness,strongman,strongwomen,sporty walki,sztuki walki,bodybuilding,ju-jitsu,jiu-jitsu,bjj,brazylijskie jiu-jitsu,luta-livre,muay-thai,submission wrestling,submission,od偶ywki,suplementy,dieta,dieta kulturystyczna,dieta sportowa,roczny plan treningowy,plan treningowy,3-b贸j,tr贸j b贸j,podnoszenie ci臋偶ar贸w


Moje spostrze偶enia

Title zawiera tytu艂 gazety w kt贸rym wyst臋puj膮 nast臋puj膮ce s艂owa kluczowe: kulturystyka, fitness. Wybrane s艂owa wydaj膮 si臋 by膰 dobrymi dla tej bran偶y jednak p贸藕niej sprawdzimy ich konkurencyjno艣膰 w Goole.

Description zawiera przymiotnik „najlepszy”. Chwalenie si臋, 偶e jest si臋 najlepszym na rynku mo偶e nie by膰 zbyt dobrze widziane w oczach internaut贸w. Osobi艣cie nie umieszcza艂bym kulturystyki i fitness w nawiasach, a g艂贸wnie na nich skupi艂 si臋 w opisie. Zastanowi艂bym si臋 nad stworzeniem fraz zamiast pojedy艅czych s艂贸w co by艂oby 艂atwiej pozycjonowa膰. Wydaje mi si臋, 偶e wymienienie tutaj kilku sztuk walki zbyt wiele nam do pozycjonowania nie da. W dalszej cz臋艣ci np. u偶yto frazy „relacje z zawod贸w” i jest to zdecydowanie lepsze ni偶 mia艂by si臋 pojawi膰 tutaj wyraz „zawody” cho膰 lepiej by艂oby sprecyzowa膰 i napisa膰 „relacje z zawod贸w fitness”, „relacje z zawod贸w kulturyst贸w”.

Keywords niestety moim zdaniem zosta艂 mocno zaniedbany, ograniczy艂bym go do wybrania 10 najwa偶niejszych fraz kluczowych i na nich si臋 skupi艂. Cz臋艣膰 z nich powt贸rzy艂 w opisie oraz tytule strony. Podejrzewam, 偶e strona nie jest wypozycjonowana dobrze na 偶adne ze s艂贸w zawartych w keywords kt贸rych jest ca艂a masa. Jeszcze jedno moje spostrze偶enie to u偶ycie s艂贸w kluczowych zbyt ma艂o popularnych, kt贸re sa wpisywane przez user贸w na tyle rzadko, 偶e nie przynios膮 nam ciekawych wynik贸w.

Wyniki w Google

Kulturystyka – 44 miejsce

Fitness – 46 miejsce

Brak wynik贸w w pierwszej setce wynik贸w – strongman (73 forum),聽 mma, bjj, muay-thai, relacje z zawod贸w

Sprawdzi艂em wyniki dla s艂贸w z tytu艂u oraz opisu i jak wida膰 s膮 one bardzo s艂abe, a naszpikowanie keywords s艂owami kluczowymi nie pomog艂o klientowi w zdobyciu ani jednej sensownej pozycji w Google.

Zapraszam jutro do przeczytania artyku艂u na temat tego jak stworzy膰 poprawne metatagi.

Je艣li ten artyku艂 pom贸g艂 Ci, masz co do niego jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub pytania „Zostaw komentarz”, a na pewno na niego odpowiem.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.9/5 (8 votes cast)
Analiza metatag贸w i s艂贸w kluczowych na stronie klienta cz I, 4.9 out of 5 based on 8 ratings

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli si臋 swoj膮 wiedz膮 z zakresu seo.

Autor publikacji/produkt贸w z zakresu seo m.in.: znanych list katalog贸w i profili, ebook贸w, szkole艅, artyku艂贸w w miesi臋czniku SEMspecialist.
Go艣cinnie trener w Mie艣cie Szkole艅 oraz na Search Marketing Week.

4 komentarze

napisz komentarz
  • Super artyku艂. Bardzo podoba mi si臋 takie praktyczne podej艣cie do tematu, pokazanie go na przyk艂adzie. Dzi臋ki, przyda si臋 ;).

  • Dzi臋kuj臋 za artyku艂. mam pytanie sk膮d si臋 wzi臋la pozycja poszczególnych s艂ów kluczowych kulturystyka 44, fitness 46, strongman 73. Jak i gdzie to sparawdzi膰 ? Czy to ze statystyk danej strony ? Jakiej wtyczki u藕y膰 w wordpressie, aby to sprawdzi膰?

  • Artyku艂 przyda艂 si臋 gdy偶 porz膮dkuj臋 i uzupe艂niam wiedz臋 z tego zakresu.A skad si臋 uczy膰 jak nie od najlepszych.Pozdrawiam 馃檪

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych przez firm臋 GDAQ.PL Multimedia S艂awomir Gdak. Zgoda mo偶e zosta膰 anulowana w dowolnym momencie. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce danych osobowych s膮 umieszczone na stronie polityki prywatno艣ci.

Wszelkie prawa zastrze偶one. Zabrania si臋 wykorzystywania jakichkolwiek tre艣ci bez zgody autora.

S艂awek Gdak Specjalista ds. seo
Je艣li potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wype艂nij poni偶szy formularz.

Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych przez firm臋 GDAQ.PL Multimedia S艂awomir Gdak. Zgoda mo偶e zosta膰 anulowana w dowolnym momencie. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce danych osobowych s膮 umieszczone na stronie <a href="https://gdaq.pl/polityka-prywatnosci/" target="_blank">polityki prywatno艣ci</a>.