[metaslider id=11287] Darmowy ebook – "Pisanie skutecznych ofert i reklam" | SEO Blog

Darmowy ebook – “Pisanie skutecznych ofert i reklam”

Mam dziś dla Was darmowy ebook “Pisanie skutecznych ofert i reklam”, który otrzymałem po zapisaniu się na newsletter DynaNews. Jego autor Dariusz Puzyrkiewicz wyraża zgodę na jego przekazywanie dalej co właśnie czynię.

Ebook traktuje o tym jak pisać skuteczne oferty reklamowe jak sam tytuł mówi. Autor podaje 6 kroków do sukcesu w sprzedaży. Jakie to kroki dowiesz się czytając ebook. Przeczytaj i podziel się ze mną swoją opinią na jego temat.

Kliknij i ściągnij ebook “Pisanie skutecznych ofert i reklam”.

Jeśli ten artykuł pomógł Ci, masz co do niego jakieś wątpliwości lub pytania “Zostaw komentarz”, a na pewno na niego odpowiem.

—————

22-02-2009

Darek Puzyrkiewicz autor powyższego poradnika poprosił mnie o opinię na jego temat, a że swojej opinii na blogu nie wyraziłem poniżej umieszczam treść e-maila jaką przesłałem do Darka.

Witaj Darku.

Link do twojego poradnika umieściłem na swoim blogu jeszcze zanim go
przeczytałem ufając w to co przesyłasz swoim subskrymentom.
https://www.blog.gdaq.pl/2009/02/darmowy-ebook-pisanie-skutecznych-ofert-i-reklam/

Poradnik otrzymałem w momencie kiedy miałem zaakceptować ofertę
reklamową stworzoną dla mojej firmy od copywritera. Już miałem
odpisać, ale jednak wstrzymałem się. Złapałem twój poradnik
napuściłem sobie wannę wody i wchłonąłem go jednym tchem. Rewelacja
!!! po stokroć 🙂 dziękuję Ci za ten poradnik serdecznie.
Po przeczytaniu poradnika wiedziałem na co mam zwrócić uwagę
copywriterowi, aby oferta była skuteczna. Początkowo oferta miała 6
zdań + wymienione atuty produktu mające go skusić do skorzystania z
oferty.
To czego brakowało mi w niej i co mi się najbardziej spodobało w twoim
poradniku to działanie na emocje. Oferta ta była “sucha” zero emocji. Po
zwróceniu uwagi copywriterowi otrzymałem to czego oczekiwałem.
Gdybym nie przeczytał tego poradnika bardzo możliwe, że zaakceptowałbym tekst, którego skuteczność byłaby bardzo słaba. Być może dzięki Tobie zaoszczędziłem kilkaset zł 🙂

Po przeczytaniu poradnik 2 moim znajomym.
Jest bardzo krótki i bardzo treściwy nic dodać nic ująć 🙂

Czekam z niecierpliwością na jego kolejną edycję.

Pozdrawiam
Sławomir Gdak…

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.5/5 (4 votes cast)
Darmowy ebook - "Pisanie skutecznych ofert i reklam", 3.5 out of 5 based on 4 ratings

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

3 komentarze

napisz komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.