[metaslider id=11287] Moja próba copywritingu | SEO Blog [huge_it_slider id='1']

Moja próba copywritingu

W związku z tworzeniem od początku mojego serwisu automoto24.com.pl postanowiłem przywiązać zdecydowanie więcej uwagi do sloganu, nagłówków e-maili, treści e-maili, treści ofert na stronie.

Swojego czasu przeczytałem kilka książek o copywritingu:
“Hipnotyczny Marketing” – Joe Vitali
“Sztuka pisania perswazyjnych tekstów” – Piotr Michalak
Sporo czytałem u Piotra Majewskiego na ten temat, szkolenie “Internetowy Milioner” w którym Piotr dość dużo mówi o copywritingu, a także skorzystałem z kursu “Jak stworzyć nagłówek rzucający Twoich klientów na kolana i poświęcić na to nie więcej niż 5 minut?”.

Uważam, że nie można być specem od wszystkiego dlatego postanowiłem zlecić copywriting doświadczonej osobie.
Usługi do zlecenia copywriterowi:
– tagline/slogan (skierowany do prywatnych użytkowników)
– oferta na stronie dla klientów indywidualnych
– oferta na e-mail dla klientów indywidualnych
– oferta na stronie dla firm
– oferta na e-mail dla firm
– oferta pocztowa dla firm
– oferta reklamy w serwisie na stronie do wysyłki e-mail oraz pocztą
– spot radiowy

Najważniejszy do zlecenia copywriterowi jest dla mnie slogan. Myślę, że treści e-maili i oferty z czasem zacznę sam pisać jednak muszę jeszcze podszkolić się z copywritingu.
Mimo oddania zlecenia w ręce fachowca postanowiłem sprawdzić swoje umiejętności i zrobić wszystko co radzą fachowcy, aby napisać dobry slogan, nagłówek.
Zanim wziąłem się za pisanie przejrzałem szybko ponownie lekcje o copywritingu ze szkolenia Piotrka Majewskiego “Internetowy Milioner”, kurs z ekademii “Jak stworzyć nagłówek rzucający Twoich klientów na kolana i poświęcić na to nie więcej niż 5 minut?”, faq copywritingu www.dynanet.pl/copywriting/faq oraz książkę Joe Vitaliego  “Hipnotyczny Marketing”.

Poniżej przedstawiam moje “wypociny” 🙂

Korzyści dla klienta indywidualnego:
– ogłoszenia za darmo,
– dotarcie z ofertą do 1500 klientów dziennie,
– najtańsza promocja ogłoszeń w internecie,
– bardzo szybkie i proste dodawanie ogłoszeń,
– dostęp do tysięcy ogłoszeń,
– dostęp 24 godziny na dobę do ofert komisów z całej polski,
– darmowa rejestracja dzięki, której otrzymasz dodatkowe fukncje w serwisie (edycja, dodawanie, obserwowanie ofert).

Korzyści dla firm:
– możliwość korzystania z serwisu przez 6 miesięcy za darmo,
– niewielka opłata 30zł miesięcznie za korzystanie z serwisu po upływie 6 miesięcy,
– dotarcie z ofertą do 1500 klientów dziennie,
– najtańsza promocja ogłoszeń w internecie 3-10zł netto,
– bardzo szybkie i proste dodawanie ogłoszeń,
– możliwość importowania ogłoszeń z serwisu Gratka,
– możliwość dodawania ogłoszeń za pomocą programu …
– możliwość zamówienia banera z logiem serwisu i adresem Państwa strony,
– strona komisu,
– kilka szablonów do wyboru dla strony komisy,
– subdomena dla strony w serwisie automoto24.com.pl,
– odpowiednio zaprojektowana podstrona z ofertą zwiększająca sprzedaż.

Mega Korzyść (powinna być jedna)
– sprzedaż samochód w jeden dzień,
– tysiące internautów codziennie obejrzą Twoją ofertę wśród nich jest kupiec,
– sprzedaj samochód nie wydając ani zł,
– szybko sprzedaj lub kup samochód,
– sprzedaj swój samochód za dobrą cenę.

Hasło nagłówek e-maila:
– Jak sprzedać samochód i nie wydać na to ani złotówki?
– Kto jeszcze chce sprzedać samochód i nie wydać na to ani złotówki?
– Mały wydatek, który pozwoli Ci zaoszczędzić 2tyś. zł miesięcznie                    (dla firm)
– Jak pokazać swój samochód 45 tyś. potencjalnym klientom za darmo?
– Dlaczego niektórzy sprzedawcy nie mają problemu ze sprzedażą swoich samochodów?    (dla firm)

Klienta idealny
1. Właściciel komisu (siedzący w biurze, na placu komisu)
2. Internauta chcący kupić/sprzedać samochód

Tagline
– ogłoszenia motoryzacyjne
– darmowe ogłoszenia motoryzacyjne
– tylko ogłoszenia motoryzacyjne

Sposobem na podtrzymanie zainteresowania potencjalnego klienta tekstem jest wypełnienie go ciekawymi faktami i niebanalnymi korzyściami.
– istniejemy ponad 2 lata od listopada 2006 roku,
– naszej firmie zaufało już 110 komis z całej polski.

Swoją uwagę głównie skupiłem na tym, że ogłoszenia są darmowe co może nie być najlepszym pomysłem ze względu na to, iż z czasem zostaniemy zmuszeni do wprowadzenia opłat za ogłoszenia.

Tak jak wcześniej wspomniałem zlecenie to przekażę copywriterowi i jeśli nie będzie miał nic przeciwko temu to przedstawię na blogu jego pracę.

Jeśli jesteś zainteresowany, którąś z publikacji lub kursem o którym wspomniałem w poście kliknij w poniższe linki:

“Hipnotyczny Marketing”, “Sztuka pisania perswazyjnych tekstów”, “Internetowy Milioner”, ?Jak stworzyć nagłówek rzucający Twoich klientów na kolana i poświęcić na to nie więcej niż 5 minut??.

Jeśli ten artykuł pomógł Ci, masz co do niego jakieś wątpliwości lub pytania “Zostaw komentarz”, a na pewno na niego odpowiem.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

3 komentarze

napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę GDAQ.PL Multimedia Sławomir Gdak. Zgoda może zostać anulowana w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych są umieszczone na stronie polityki prywatności.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę GDAQ.PL Multimedia Sławomir Gdak. Zgoda może zostać anulowana w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych są umieszczone na stronie <a href="https://gdaq.pl/polityka-prywatnosci/" target="_blank">polityki prywatności</a>.