[huge_it_slider id='1']

„Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma艂ej firmy”

Wczoraj sko艅czy艂em czyta膰 ksi膮偶k臋 Jaya Conrada Levivsona pt.: „Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma艂ej firmy”. Ksi膮偶k臋 t臋 kupi艂em po przeczytaniu „Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromowa膰 sw贸j biznes „, kt贸ra bardzo mi si臋 spodoba艂a.

Ksi膮偶ka „Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma艂ej firmy” jak sam tytu艂 m贸wi jest o wybo偶e strategii reklamowej dla firmy. Na pocz膮tku ksi膮偶ka nie wydawa艂a mi si臋 zbyt ciekawa. Sprawia艂a wra偶enie jakby nie by艂a dla mnie, jakby autor kierowa艂 j膮 do w艂a艣cicieli wielkich firm, kt贸re maj膮 mas臋 pieni臋dzy na kampanie reklamowe. Jednak po przebrni臋ciu przez 2 pierwsze dzia艂y zainteresowa艂 mnie bardzo temat maksymalizacji zysk贸w z reklamy i promocji. Autor pokazuje na przyk艂adach jak mo偶na w 艂atwy spos贸b zmniejszy膰 wydatki na reklam臋 nie trac膮c przy tym klient贸w.

Bardzo podoba mi si臋, i偶 ca艂a ksi膮偶ka jest poparta przyk艂adami (cho膰 wspomniano tutaj kilkakrotnie o reklamie Energizer z kr贸likami co podejrzewam, 偶e by艂o pomy艂k膮). Cz臋艣膰 o tworzeniu nag艂贸wk贸w, tekstu i grafiki zosta艂a te偶 ca艂kiem dobrze uchwycona chocia偶 w tej kwestii wol臋 ksi膮偶ki Joe Vitale. W jednym z kolejnych rozdzia艂贸w autor zwraca uwag臋 na dostosowywanie reklam do medi贸w. U艣wiadamia nam, 偶e ten sam tekst reklamowy mo偶e zadzia艂a膰 na stronie www, a np. w gazecie ju偶 nie. Pokazuje tak偶e jak nale偶y wybra膰 medium reklamowe dla naszej firmy.

Autor ksi膮偶ki podkre艣la, 偶e s膮 pewne strategie partyzanckie wykorzystywane przez niewielkie firmy dzi臋ki, kt贸rym mog膮 one walczy膰 z gigatami na rynku i byc ich konkurentami.

W zwi膮zku z tym, i偶 stoj臋 przed pytaniem zleca膰 copywriting czy nie to bardzo spodoba艂 mi si臋 jeden z ostatnich rozdzia艂贸w ksi膮偶ki. „Sekret tkwi w zlecaniu wykonania us艂ug innym” jak twierdzi autor to jest klucz do odniesienia sukcesu. Nie nale偶y by膰 zbyt ambitnym i pr贸bowa膰 robi膰 wszystkiego samemu i takie te偶 jest moje zdanie. Czasem nasza oszcz臋dno艣膰 mo偶e nas zrujnowa膰. Wiem sam, 偶e gdybym nie zacz膮艂 zleca膰 wielu zada艅 nie by艂bym w stanie doj艣膰 do tego momentu w swoim zyciu w kt贸rym jestem.

Ksi膮偶k臋 polecam wszystkim, kt贸rzy maj膮 podj膮膰 kluczowe decyzje w dzia艂aniach reklamowych, marketingowych.

Wystawiam ocen臋 4/5 tej ksi膮偶ce.

Zapraszam do zakupu ksi膮偶ki

Je艣li ten artyku艂 pom贸g艂 Ci, masz co do niego jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub pytania „Zostaw komentarz”, a na pewno na niego odpowiem.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.3/5 (4 votes cast)
"Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma艂ej firmy", 3.3 out of 5 based on 4 ratings

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli si臋 swoj膮 wiedz膮 z zakresu seo.

Autor publikacji/produkt贸w z zakresu seo m.in.: znanych list katalog贸w i profili, ebook贸w, szkole艅, artyku艂贸w w miesi臋czniku SEMspecialist.
Go艣cinnie trener w Mie艣cie Szkole艅 oraz na Search Marketing Week.

jeden komentarz

napisz komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych przez firm臋 GDAQ.PL Multimedia S艂awomir Gdak. Zgoda mo偶e zosta膰 anulowana w dowolnym momencie. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce danych osobowych s膮 umieszczone na stronie polityki prywatno艣ci.

Wszelkie prawa zastrze偶one. Zabrania si臋 wykorzystywania jakichkolwiek tre艣ci bez zgody autora.

S艂awek Gdak Specjalista ds. seo
Je艣li potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wype艂nij poni偶szy formularz.

Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych przez firm臋 GDAQ.PL Multimedia S艂awomir Gdak. Zgoda mo偶e zosta膰 anulowana w dowolnym momencie. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce danych osobowych s膮 umieszczone na stronie <a href="https://gdaq.pl/polityka-prywatnosci/" target="_blank">polityki prywatno艣ci</a>.