[huge_it_slider id='1']

Najlepszy kurs z Marketingu Internetowego

Kilka dni temu obiecałem, że wkrótce postaram się opisać kurs Piotra Majewskiego “Internetowy Milioner”, który to kupiłem w grudniu 2008 roku.

“Internetowy Milioner” to szkolenie stacjonarne w którym Piotr zdradza wszystkie tajniki związane z marketingiem internetowym przez pół roku na co miesięcznych spotkaniach. Koszt szkolenia to około 6 tyś. zł netto. Na szkoleniu Piotr pokazuje jak od podstaw zbudować trwały i solidny e-biznes na lata oparty na własnym 7 letnim doświadczeniu. Osobiście Piotra dażę wielkim zaufaniem i jest on dla mnie autorytetem w dziedzinie marketingu internetowego. Jest także autorem jednej z lepszych książek o marketingu internetowym dostępnych na polskim rynku pt. “Czas na E-biznes”.

W grudniu 2008 roku otrzymałem e-mail z informacja od Piotra, że sprzedaje on płyty DVD z tego szkolenia. 20płyt dvd z blisko 30 godzinowym nagraniem w cenie 900zl. Z tego co pamiętam cena rosła przez tydzień czasu, a po tygodniu kurs kosztował już 2 razy więcej 1500zl. Po otrzymaniu e-maila i zapoznaniu się z ofertą szybko przemyślałem sprawę i zdecydowałem się na zakup. W związku z tym, iż postanowiłem od początku budować automoto serwis, który od 2 lat prowadzę, a nie generuje mi on większych zysków uznałem, że to świetna okazja, żeby zdobyć wiedzę do budowy od początku tego biznesu. Za szkolenie zapłaciłem około 950zl brutto. Po odliczeniu vatu i podatku moim zdaniem wyszła śmieszna kwota.

Po kilku dniach otrzymałem moje zamówienie 5 pudełek z 20 płytami DVD wypchanych po brzegi marketingową wiedzą. Żona nie była zbyt szczęśliwa widząc jak przez kilka dni siedzę przy komputerze wpatrzony w monitor i wiedząc ile zapłaciłem za szkolenie (jest moją księgową więc nie da się tego ukryć), ale powiedziałem jej, że spokojnie wkrótce te pieniądze się zwrócą, a wiedza, którą posiądę z kursu pomoże mi zbudować biznes na lata. Wierzyłem w to bardzo mocno.

Oto co znalazło się w kursie

1. Strategia e-biznesu
– e-biznes na lata
– grupa docelowa i nisza
– idea i jej komercjalizacja
– biznes plan

2. Branding i strona
– branding x2
– strona www a strategia
– usability

3. Budowanie listy
– fundamentalne prawa
– jak zbudować listę?
– jak zachęcić do zapisów?
– jak zarządzać i pisać?

4. Copywriting
– wstęp
– trudne początku
– nagłówek
– pierwszy akapit i treść

5. Promocja i reklama
– proste metody promocji
– pozycjonowanie
– badanie ROI
– Google AdWords

Dzięki temu szkoleniu udało mi się poznać słabe punkty wszystkich dotychczasowo prowadzonych przeze mnie biznesów. Największe braki miałem w podstawowej sferze mianowicie nie wiedziałem co to jest strategia e-biznesu i nigdy jej nie miałem stworzonej. Nie wiedziałem jaki jest mój cel, grupa docelowa, unikalna cecha, idea… Do kursu dołączono zestaw ćwiczeń co bardzo pomaga od razu sprawdzać uzyskaną wiedzę. W braku strategii był największy problem i była to pierwsza rzecz jaką stworzyłem dla automoto i wkrótce planuję też stworzyć strategię dla własnej firmy.

Jeśli chodzi o branding i usability to miałem pewne podstawy. Te lekcje były bardzo przydatne i jak widzicie po moim blogu spowodowały, że bardzo zainteresowałem się usability stron www. Jestem w trakcie kolejnej lektury dotyczącej tej tematyki. Co do brandingu to zamierzam się przyłożyć do tego o wiele większą wagę bo zrozumiałem, że dzięki dobremu brandingowi firma może lepiej cenić swoje usługi.

Jeśli chodzi o budowanie listy adresowej to muszę przyznać, że poza wysyłaniem 2 razy do roku życzeń na święta nic więcej nie robiłem. E-maile zbierane są przez zwykły formularz na stronie automoto, a jeśli chodzi o gdaq.pl to w ogóle nie ma możliwości zapisania się na newsletter bo takowego nie ma i życzenia wysyłam tylko do swoich klientów. Na żadnej ze stron nie zachęcam ludzi do zapisu i nigdy też nie publikowałem newsletterów. Aktualnie w automoto pracujemy nad zautomatyzowanie newslettera. Na liście adresowej automoto posiadam już pewną listę klientów mimo, że nie starałem się o to. To co zrozumiałem, to to, że z tej listy w ogóle nie korzystam i tak naprawdę tracę przez to pieniądze jak i nie buduję dobrego wizerunku firmy o czym ostatnio pisałem na blogu w artykule “Nie trać pieniędzy! Kontaktuj się z użytkownikami swojej witryny”.

Jeśli chodzi o copywriting postanowiłem to zlecić na zewnątrz. Czytałem kilka książek Joe Vitaliego, Piotra Michalaka o copywritingu i jest to bardzo interesująca dziedzina jednak uważam, że trzeba na jej naukę poświęcić bardzo dużo czasu i wolę zlecić to profesjonaliście, a samemu zająć się innymi rzeczami na, których lepiej się znam. Sam na szybko nie chciałem tego robić, a ostatnio właśnie tak zrobiłem i nie wyszło to na dobre. Zdałem sobie jednak sprawę, że trzeba do tego poważnie podejść.

Jeśli chodzi o promocję i marketing to na tę kwestię teraz będę kładł przy serwisie szczególny nacisk. Swojego czasu dość dużą uwagę skupiłem na pozycjonowaniu automoto i o to już specjalnie nie muszę się martwic. Moja strona jest w top10 na wszystkie interesujące hasła moich klientów. Po otwarciu nowej strony chcę także wejść w reklamy AdWords. W marcu odbyłem szkoleniem z reklamy w Google więc myślę, że posiadam już wiedzę, która pozwoli mi skutecznie prowadzić kampanie w tej wyszukiwarce. Będę musiał się skupić na badaniu skuteczności działań reklamowych.

Chcę także wejść trochę w reklamę w internecie oraz prasie, zacząć organizować konkursy… Po zapoznaniu się z kursem i powróceniu do kilku lektur znalazłem całą masę ciekawych pomysłów jak rozwijać moje serwisy.

Szkolenie to polecam osobom, które myślą bardzo poważnie o swoim e-biznesie. Mają chęć do ciężkiej pracy i nie boją się nowych wyzwań. Uważam, że jest to najlepsze szkolenie z e-biznesu z jakiego skorzystałem i jakie znalazłem. Ostatnio próbowałem znaleźć coś ciekawego w tym zakresie, ale po szkoleniu u Piotra ciężko znaleźć szkolenie mówiące coś więcej o e-marketingu. Wiedza jaką dzięki niemu pozyskałem jest bezcenna. Powoli staram się ją wykorzystywać i mam nadzieję, że wkrótce będę mógł zobaczyć jej efekty.

Aktualnie Piotr uruchomił sprzedaż kolejnej wersji tego szkolenia i możecie za cenę 1497zl otrzymać 28 godzin nagrań wideo na 24 płytach DVD. Jak twierdzi Piotr dzięki temu szkoleniu w ciągu 5 lat stworzysz biznes, który pozwoli zarobić Ci milion w czasie krótszym niż 5 lat. Na stronie z ofertą możecie obejrzeć kilka filmów i zobaczyć ile dodatkowych gratisów otrzymacie. Wierz mi naprawdę warto się nim zainteresować w żadnej książce nie znajdziesz tak obszernej wiedzy na temat marketingu internetowego.

Zapraszam do strony z ofertą szkolenia “Internetowy Milioner”.

Jeśli ten artykuł pomógł Ci, masz co do niego jakieś wątpliwości lub pytania “Zostaw komentarz”, a na pewno na niego odpowiem.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

3 komentarze

napisz komentarz
  • Stawiam sprawę wprost i pytam: kto reprezentuje szkoleniowców i ich firmy? Gdzie można znaleźć miarodajne badania i analizy tego środowiska? Jak “nie spalić na panewce”akcji społecznej? Jak pozyskać dotację? Gdzie właściciele/zarząd instytucji szkoleniowej może znaleźć zaplecze specjalistyczne prawne i doradcze? Jaka organizacja skupia wokół siebie firmy branży szkoleniowej, bez horrendalnych składek członkowskich?
    Jest z pewnością wiele pytań, nad którymi chciało by się wspólnie usiąść i porozmawiać. Jedne są oczywiste i prowokują do udzielenia natychmiastowej odpowiedzi i często pokusa odpowiedzi zwycięża. Kodeks etyki trenera, zarobki, dobre praktyki i wiele innych spraw. Błysk myśli olśniewa lecz zaraz ginie w tłoku spraw pracy, szkoleń, pracowników, programów, ścieżek edukacyjnych, projektów oraz innych kłębiących się nad firmą spraw. Tępo życia przedsiębiorcy/ trenera jest tak wielkie, że po pracy adrenalina nie opada więc skacze, wspina się i biegnie dokądś.

    Są z pewnością organizacje, które powstały na bazie wstydu, leku, rozpaczy, bezradności. Są też organizmy małe, piękne, bogate, błyskotliwe i dynamiczne. Rosną same, bez opieki z dumą samodzielnie radzą sobie w otoczeniu. Są też duże, mądre, bogate organizacje bez których te małe, powiedzmy to szczerze, nie mogły by funkcjonować. Towarzyszą, uczą i troszczą się o pozostałych. Chcemy by ta symbioza się pogłębiła. Chcemy z dumą reprezentować interesy wszystkich, dokładając swoją “cegiełkę” do transferu ożywczej wiedzy miedzy nimi. Dlatego zakładamy to stowarzyszenie.

    Zapraszam serdecznie do zawiązującej się grupy właścicieli (zarząd) instytucji szkoleniowych oraz samych szkoleniowców i nauczycieli w roli członków założycieli.

    Czeka nas jeszcze dużo pracy, ale razem łatwiej i lepiej…

    Jestem otwarty na każdy rodzaj/formę współpracy.

Odpowiedz na „AnonimCancel Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę GDAQ.PL Multimedia Sławomir Gdak. Zgoda może zostać anulowana w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych są umieszczone na stronie polityki prywatności.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę GDAQ.PL Multimedia Sławomir Gdak. Zgoda może zostać anulowana w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych są umieszczone na stronie <a href="https://gdaq.pl/polityka-prywatnosci/" target="_blank">polityki prywatności</a>.