Linkhouse, to tutaj pozyskasz najtańsze linki dobrej jakości

Linkhouse, to tutaj pozyskasz najtańsze linki dobrej jakości

Pozyskiwanie linków jest nieodłącznym elementem skutecznej strategii seo. Choć Google próbuje zmniejszać znaczenie tego elementu w seo, to jednak cały czas jest ono ogromnie ważny.

Mimo że skuteczne powinno zostać poprzedzone dokładną analizą fraz kluczowych, optymalizacją strony, tworzeniem contentu…, to nie wiedzieć czemu, wiele osób właśnie od pozyskiwania linków zaczyna swoją przygodę z seo.

Niezależnie od tego, czy są to osoby początkujące, czy też już na dalszym etapie pracy przy seo, to w komentarzach na blogu lub e-mailach widzę ten sam, powtarzający się problem.

Skąd pozyskiwać te linki?

Jeśli ludzie nie mają wiedzy, robią to w najprostszy sposób, często ocierając się o spam. Zdarza się, że bardziej szkodzą swojej stronie, niż jej pomagają.

W dzisiejszym materiale przedstawię kolejną platformę (tak kolejną, bo kilka lat temu napisałem już artykuł o WhitePress), która ułatwia kontakt reklamodawców z wydawcami w celu publikacji linków. Pozwala to zaoszczędzić Twój czas i pieniądze, także wtedy, gdy korzystasz już z innych tego typu platform!

Jak działa Linkhouse?

Jeśli chcesz rozpocząć współpracę z Linkhouse, zarejestruj się tutaj >>. Wystarczy wypełnić krótki formularz i potwierdzić rejestrację, klikając w link z e-maila.

Platforma Linkhouse jest łącznikiem pomiędzy reklamodawcami, którzy chcą pozyskać linki (najczęściej z artykułów), a wydawcami, którzy czerpią z tego korzyści finansowe, dodając swoje strony i oferując na nich powierzchnie reklamowe.

W Linkhouse możesz zdecydować się na publikację na blisko 20 000 portalach.

Żeby mieć świadomość, jak wiele czasu potrzeba poświęcić na pozyskanie linka, zerknij do artykułu „Ile w obecnych czasach kosztuje link?”. Wypisałem w nim aż 11 kroków, które są cholernie pracochłonne.

Linkhouse, podobnie jak WhitePress większość tych rzeczy robi za Ciebie, np. research serwisów w danej branży już jest gotowy, Ty dostajesz od razu linki do tych, które wstępnie są zainteresowane współpracą. Linkhouse zebrał wiele parametrów seo, ustalił koszty publikacji, zminimalizował niezbędny kontakt pomiędzy Tobą a klientem…

Podsumowując, wykonali za Ciebie naprawdę ogrom pracy. Ty wybierasz ofertę (publikację Twojego artykułu, linki reklamowe, czy linki w istniejących już artykułach), jeśli trzeba, to zlecasz artykuł za pośrednictwem Linkhouse lub swojemu copywriterowi, wybierasz serwis z bazy, płacisz i po kilku dniach masz gotowy link.

Ale to nie wszystko. Linkhouse wyróżnia się kilkoma funkcjami, których nigdzie indziej nie znajdziesz i choćby dla nich warto się nim zainteresować. Informacje o możliwościach uzyskasz w dalszej części artykułów.

Korzystam z Linkhouse, głównie dlatego, że najczęściej mają niższe ceny niż konkurencja, a przy dziesiątkach, setkach artykułów miesięcznie nawet przy niewielkich różnicach, kwoty robią się spore.

Jakie możliwości daje Linkhouse reklamodawcom?

Produkty, czyli sklep z linkami

Od początków Linkhouse kojarzyłem jako sklep internetowy z linkami. Obecnie to się nie zmieniło, taką ofertę cały czas posiadają. Możesz zakupić katalogowanie stron, wizytówki NAP, ogłoszenia, linki z forów, budowanie zapleczy, blasty… Taki standard sklepów seo. Aczkolwiek obecnie, w przypadku Linkhouse, sklep stanowi tylko dodatek do tego, co strona oferuje.

Baza ofert – linki wyższej jakości

Baza ofert to teraz serce całego Linkhouse. To tutaj przeglądasz oferty blisko 20 tysięcy portali oferujących:

  1. artykuły sponsorowane,
  2. linki w istniejących już artykułach,
  3. linki reklamowe.

W tego typu serwisach podstawą jest bardzo dobra wyszukiwarka, a pod tym względem Linkhouse spisuje się świetnie. Udostępnili ponad 30 parametrów, po których możesz filtrować portale, m.in.:

  • możliwość wyboru wielu tematów równocześnie,
  • zakres ceny,
  • 15 parametrów seo takich jak BL, DR, TF, CF, RD, widoczność Senuto i SemStorm,
  • pomijanie linków już pozyskanych do danej domeny,
  • wybór typu portalu,
  • jakiego typu anchory akceptują,
  • ile linków,
  • miejsce linka…

Jest tego naprawdę mnóstwo i dla mnie niczego tutaj nie brakuje. No, ewentualnie, mogliby dodać jeszcze z MOZ’a PA i DA 🙂

Po wyfiltrowaniu, widzisz listę portali pasujących do Twoich kryteriów z wymienionymi najważniejszymi informacjami: tematyką, rodzajami ofert, ruchem, TF, DR, ceną.

Dopiero w ostatnim czasie odkryłem opcję Zapisz wyszukiwanie, dzięki której zapisuję zdefiniowane przeze mnie filtry, określające np. minimalne parametry domen, z których chcę pozyskiwać linki i tylko zmieniam tematykę w zależności od branży, w której linków aktualnie szukam. Oczywiście mogę też dla każdej strony zdefiniować inne parametry do zapisania.

Dzięki temu nie trzeba za każdym razem wyklikiwać wszystkich parametrów.

Jak widać na poniższym screenie, po najechaniu na napis seo, przy każdym z serwisów pojawiają się informacje o najważniejszych parametrach danego serwisu, co pozwala szybko oszacować opłacalność danej publikacji.

Publikacja artykułu sponsorowanego przez Linkhouse

Wybranie wydawcy i zamówienie publikacji

Po zalogowaniu się do Linkhouse najeżdżasz z menu na Reklamodawca, a następnie klikasz Baza ofert.

wybór oferty linków z linkhouse

Wybierasz serwis, po prawej stronie klikasz, zobacz oferty (1) i wybierasz np. artykuł sponsorowany (2), a następnie klikasz Zamów (3), zaznaczasz czy życzysz sobie do tego test, czy nie i klikasz Dodaj do koszyka.

Zakup publikacji sponsorowanej w LinkHouse

W górnej części, przy ikonie koszyka (1), pojawia się na różowo liczba zamówień, a po kliknięciu Podsumowanie, przechodzisz do płatności.

W następnym kroku wybierasz formę płatności. Ja preferuję dokonywanie wpłat raz w miesiącu i korzystanie z salda, bo przy wielu publikacjach, jest to jednak oszczędność czasu potrzebnego na logowanie się do banku za każdym razem.

Publikacja

Po opłaceniu zamówienia pojawia się ekran, w którym przypisujesz zamówienie do projektu oraz dodajesz do niego wytyczne.

Po kliknięciu ikony trzech poziomych pasków Dodaj wytyczne, pojawia się możliwość wybrania tekstu własnego, z biblioteki tekstów lub zlecenia go swojemu copywriterowi.

Ja mam już go napisanego, więc wybieram dołączenie własnego tekstu.

Wprowadzam tytuł, tekst mogę wkleić lub dodać jako załącznik i klikam Dalej.

Dodatkowo, jeśli chcesz, aby Linkhouse monitorował poprawność umieszczonych w publikacji linków, wklej ich adresy do dedykowanego do tego okna.

To koniec, w tym momencie pozostaje już tylko czekać na publikację.

Jak mogłeś zobaczyć, proces publikacji idzie bardzo sprawnie i ogranicza się do wybrania oferty, jej opłacenia oraz dołączenia gotowego tekstu (jeśli wybrałeś opcję bez napisania go przez Linkhouse).

Relinkowanie – czyli jak szybko pozyskać linki Twojej konkurencji

W marcu pisałem o Ahrefs i jego funkcjonalności Przekrój linków, która pozwalała na sprawdzenie, jakie strony linkują do konkurencji, ale nie linkują do podanej przez Ciebie strony.

Linkhouse w zakładce Relinkowanie pozwala wpisać domenę, podstronę lub podać frazę i na tej podstawie wspólnych słów kluczowych zaproponuje Ci strony konkurencyjne. Po ich wybraniu (możesz też dodać swoje typy), otrzymujesz propozycję umieszczenia publikacji na stronach, które linkują do Twoich konkurentów, ale jeszcze nie linkują do Ciebie 🙂

Cała robota związana z wyszukiwaniem, analizą linków konkurentów… jest już za Tobą i otrzymujesz sprawdzony przez konkurentów profil linków.

Oczywiście Linkhouse podaje tylko te serwisy, na których sam oferuje umieszczenie linków i najprawdopodobniej lwia część linków konkurencji tutaj w ogóle się nie pojawia. Mimo wszystko uważam, że wdrożenie takiej funkcjonalności w Linkhouse było genialnym posunięciem.

Tak działa to rozwiązanie praktyce:

Linki tematyczne – linki, dzięki którym nie tylko poprawisz pozycję strony

Linki tematyczne to kolejny, ciekawy i unikalny moduł w tego typu serwisach.

Pozwala na wpisanie frazy kluczowej, na którą chcesz, aby Twoja strona rankowała (z możliwością bezpłatnego rozszerzenia fraz o research z Senuto). Następnie Linkhouse wyszukuje w swojej bazie domeny, które rankują już na tę frazę i pozwalają na umieszczenie na nich reklamy.

Świetny pomysł! Pytanie tylko, czy baza jest wystarczająca. Ja np. po wpisaniu 5 fraz z niszowej branży, otrzymałem propozycje reklam na około 20 serwisach, w tym tylko jeden miał wyższe pozycje niż mój 🙂

Tak czy siak, doceniam, że Linkhouse pracuje nad unikalnymi funkcjonalnościami.

Skrót pozostałych funkcjonalności Linkhouse:

  • giełda domen i 301 – w tym miejscu możesz dokonać zakupu domeny, którą ktoś wystawił na sprzedaż, lub też wykupić przekierowanie 301 z jego domeny do Twojej,
  • zlecenia – tutaj znajdziesz listę wszystkich Twoich zleceń,
  • projekty – pozwala na zbieranie w jednym miejscu wszystkich zamówień dla danej strony,
  • wydawca – Linkhouse pozwala na zarabianie wydawcom na publikacji linków lub tekstów. Jako, że ten tekst jest o linkowaniu, a nie zarabianiu, to szczegóły pominę,
  • finanse – tutaj znajdziesz informacje o stanie Twojego portfela, zasileniach salda, historii zamówień, możliwość wpłacenia środków (jako że ID, ani numer nie pokrywają się z tym, co widać na liście zleceń, to niestety nigdy nie było dla mnie jasne, jak tutaj odnaleźć transakcję),
  • brief – z tej opcji nigdy nie korzystałem, ale z tego, co widzę po prostu, wpisuje się kwotę, jaką chcesz wydać na linki jednorazowo lub miesięcznie, a Linkhouse przygotowuje dla Ciebie ofertę.

Ile kosztuje publikacja w Linkhouse

Jak wszędzie, tak i w Linkhouse możesz znaleźć publikację za 30zł i za 7000 zł. Wszystko zależy od popularności serwisu i jego parametrów seo (choć czasem można ustrzelić tańsze publikacje o dobrych parametrach). Na standardowych zapleczówkach ceny są oczywiście niższe, niż na popularniejszych portalach branżowych, które poza seo, pomagają również wygenerować ruch na stronę.

Ja mam trochę klientów w branży około budowlanej i jeśli w tej branży poszukam serwisów z TrustFlow +20, liczbą domen linkujących powyżej 50 i widocznością w Top10 Google powyżej 100, to pojawia się 60 ofert. To już trochę jest, a jeśli odpuszczę tę widoczność, to mam ich blisko 200 z ceną od 49zł do 6500zł.

Zamawiam miesiąc w miesiąc trochę artykułów i muszę przyznać, że Linkhouse w większości przypadków oferuje najtańsze publikacje, dlatego aktualnie głównie tutaj je zamawiam.

Różnice Linkhouse vs WhitePress

  1. w Linkhouse wystarczy załączyć plik z tekstem, w WhitePress trzeba go wkleić i ewentualnie sformatować,
  2. w WhitePress dodatkowo każdy tekst musi zostać zatwierdzony, a przy samej publikacji musisz wybierać go z listy naszych tekstów,
  3. w Linkhouse publikacje pojawiają się szybciej,
  4. w większości przypadków w Linkhouse publikacje są tańsze,
  5. baza portali Linkhouse jest większa,
  6. przez WhitePress możesz kontaktować się z wydawcą w razie uwag, w Linkhouse trzeba kontaktować się z ich BOK,
  7. w Linkhouse każde zlecenie ma swoje ID, w razie problemów podajesz ten numer, w WhitePress trzeba podawać tytuł tekstu.
  8. mam wrażenie, że Linkhouse jest skoncentrowany na branży seo, natomiast WhitePress poszedł bardziej w influencer marketing,
  9. Linkhouse nie wymaga od wydawców minimalnego ruchu, aby dodać do nich swój serwis,
  10. panel WhitePress jest bardziej rozbudowany/dopracowany i np. zawiera zakładkę: subkonta (dzięki temu mogę zarządzać pracownikami korzystającymi u mnie z WhitePress), powiadomienia e-mail…, choć osoba, która obecnie zajmuje się u mnie tymi publikacjami bardziej sobie chwali panel Linkhouse 🙂

Podsumowując, dlaczego Linkhouse?

Najczęściej to właśnie w Linkhouse publikacje są najtańsze, a do tego sam proces publikacji jest szybszy.

Korzystam również z WhitePress, oraz ReachBlogger, jednak to właśnie w Linkhouse najwięcej zlecam.

Unikalna propozycja dla czytelników bloga

Jak zawsze i tym razem, postarałem się co nieco ugrać dla moich czytelników.

Załatwiłem dla Ciebie dodatkowe doładowanie konta na 20% wysokości Twojej pierwszej wpłaty.

Maksymalne dodatkowe doładowanie wynosi 200zł, czyli, żeby w pełni wykorzystać tę zniżkę, warto doładować konto kwotą 1000zł. Doładowana dodatkowa kwota pozostaje do wykorzystania na Twoje zamówienia.

Po doładowaniu napisz na bok@linkhouse.pl, w tytule wpisując “Dodatkowe doładowanie od GDAQ”.

Uwaga. Promocja przysługuje tylko nowym klientom. Jest to sprawdzane na podstawie NIPu firmy, a jeśli go nie ma, to za warunek uznaje się brak publikacji w ostatnich 12 miesiącach dla danej strony.

Jako, że sama rejestracja i używanie Linkhouse jest bezpłatne, to polecam Ci jego sprawdzenie i zarejestrowanie się tutaj >>.

UWAGA: Promocja trwa 3 miesiące, czyli do 18 sierpnia.

Podsumowanie

Linkhouse jest świetnym serwisem, który pozwala na pozyskiwanie różnej jakości linków. W Gdaq.pl korzystamy z niego na co dzień i poprzez niego zlecamy najwięcej publikacji, ze względu na ich konkurencyjne ceny.

Jestem świadom tego, że poza pieniędzmi, oszczędzamy również mnóstwo czasu na wyszukiwaniu, filtrowaniu, kontaktowaniu się w sprawach publikacji z blogerami.

Bardzo cenię autorów Linkhouse za pracę nad unikalnymi funkcjami, jak Relinkowanie czy Linki Tematyczne i mam nadzieję, że będzie ich z czasem jeszcze więcej.

Raczej ciężko mi cokolwiek zarzucić Linkhouse, ale trzymam kciuki za dalszą rozbudowę bazy, bo to clue całego softu.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z Linkhouse i chcesz odebrać bonusowe doładowanie, to zapraszam do rejestracji >>.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (5 votes cast)
Linkhouse, to tutaj pozyskasz najtańsze linki dobrej jakości, 5.0 out of 5 based on 5 ratings

o autorze

Slawomir Gdak

Od 2009 prowadzi owego seo bloga i dzieli się swoją wiedzą z zakresu seo.

Autor publikacji/produktów z zakresu seo m.in.: znanych list katalogów i profili, ebooków, szkoleń, artykułów w miesięczniku SEMspecialist.
Gościnnie trener w Mieście Szkoleń oraz na Search Marketing Week.

13 komentarzy

napisz komentarz
  • Korzystam z Linkhouse i szczerze polecam… co prawda portale anglojęzyczne są często własnością Azjatów ale po starannym przeszukaniu znajdą się i te bardziej wartościowe 🙂 Warto przed zamówieniem sprawdzić dokładnie przy pomocy senuto/semrusha na ile deklarowane przez wydawcę statystyki są prawdziwe…

  • Duży plus za ciągły rozwój Linkhouse + coraz to nowsze filtry do wyszukiwania perełek. Zwracać należy jednak uwagę na ceny, zdarzyło mi się że w Linkhouse publikacja była droższa niż u konkurenta.

  • Świetna alternatywa. Kiedyś o tym słyszałem, ale jakoś nieskoncentrowałem się na tym portalu. Trzeba nadrobić temat 🙂

  • Bardzo fajne narzędzie, będę musiał przetestować i sprawdzić działanie, dzięki za przydatne informacje, biorę się do pracy 😀

  • Fajny wpis blogowy, idealny dla początkujących pozycjonerów albo dla właścicieli firm, którzy sami chcą pozycjonować swoją stronę internetową.

  • Też bardziej byłem za linkhouse, dopóki nie opublikowałem pierwszego trochę tańszego artykułu. Artykuł w danej kwocie pod kątem parametrów i branży akurat lepiej wypadł na portalu whitepress i był opublikowany na drugi dzień roboczy. Osobiście uważam, że warto sprawdzać tu i tu i korzystać z lepszej oferty na interesujący nas artykuł.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę GDAQ.PL Multimedia Sławomir Gdak. Zgoda może zostać anulowana w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych są umieszczone na stronie polityki prywatności.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.